Ce să faci ca să reziști – următoarele 3 puncte (partea 1 este aici)

4. verifică calculația de cost și de preț la toate produsele. Aranjează-le în ordinea profitabilității. Dacă știi să faci profitabilitatea în funcție de timp ar fi excelent.

5. elimină produsele la care pierzi bani. Poți să ai produse pe care le vinzi constant cu preț mai mic decât costul, dar nu știi până nu calculezi. Poți să ai produse la care costul este periculos de aproape de preț și, când există fluctuații de cost, valoarea costului depășește prețul).

6. concentrează-te pe primele produse astfel încât să ai acoperite costurile fixe cu o oarecare siguranță. Sigur, cererea este foarte fluidă, dar trebuie să încerci să acoperi (noile) costuri fixe (vezi punctul 1 din partea 1).

Va urma cu ce să faci ca să reziști, punctele 7 și următoarele. Până atunci, vă recomand să descărcați materialul gratuit de aici. #costcontrol

Succes în business!

Articole recomandate

2 comentarii

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: